Skip to main content

KOMUNIKAT - OBSŁUGA KLIENTÓW W DNIU 30-10-2024 (ŚRODA)

Bank Spółdzielczy

w  Niechobrzu

KOMUNIKAT

 

   

Obsługa Klientów w Placówkach Banku Spółdzielczego w Niechobrzu:

w dniu 30 października 2024 r. /środa/

 

- w Centrali Banku w Niechobrzu od godz.  7.30  do  godz. 12.00

- w Filii w Boguchwale od  godz. 8.30  do  godz. 12.00

- w Ekspozyturze w Zgłobniu od godz. 7.30 do  godz. 12.00

 

Skrócony czas pracy Placówek Banku spowodowany jest realizacją obowiązkowego szkolenia pracowników.

 

Drogi Kliencie zapraszamy do korzystania z bankowości internetowej i mobilnej. Wpłat gotówkowych na rachunki bankowe można dokonać bezprowizyjnie we wpłatomatach Banku zlokalizowanych w naszych placówkach: w Niechobrzu (Niechobrz 118), w Boguchwale (ul. Suszyckich 6) oraz w Kielanówce (Kielanówka 35/1).

Przelewy w systemie ELIXIR inicjowane przez elektroniczne kanały dostępu do godziny 14:50 zostaną zrealizowane w dniu bieżącym, natomiast wprowadzone przelewy po tej godzinie, zostaną zrealizowane w następnym dniu roboczym.

Przelewy w systemie EXPRESS ELIXIR inicjowane przez elektroniczne kanały dostępu, będą realizowane na bieżąco.

 

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

 

 

 

                                                                Z poważaniem

                                           Zarząd Banku Spółdzielczego w Niechobrzu

Bank Spółdzielczy w Niechobrzu z siedzibą w Niechobrzu, 36-047 Niechobrz 118, tel. 17 859 14 00, którego akta rejestrowe są przechowywane w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisanym do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS-0000124127, NIP: 813-02-69-006, REGON: 000507495, Kod SWIFT: POLUPLPR