mojeID
Szanowni Klienci,
Mamy przyjemność poinformować, iż usługa mojeID, pozwalająca na bezpieczną weryfikację Państwa danych za pomocą bankowości internetowej, jest już dostępna w naszym Banku!
mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację danych Klienta za pomocą bankowości internetowej. Przekazanie danych każdorazowo wymaga akceptacji. Dzięki mojeID można wygodnie korzystać z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.
mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
Usługę mojeID uruchamiamy wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.
Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez Internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).
- Aktualną listę usług publicznych znajdą Państwa tutaj
- Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdą Państwo tutaj
UWAGA!
Przed przystąpieniem do procesu rejestracji prosimy o sprawdzenie, czy Państwa dane w Banku oraz systemie bankowości internetowej są aktualne - aby rejestracja przebiegła prawidłowo, konieczne jest podanie w systemie adresu mailowego. W przypadku problemów prosimy
o kontakt z naszym Bankiem.