Szanowni Klienci,
Mamy przyjemność poinformować, iż od dnia 11.05.2021r. w godzinach wieczornych (około 21:00) udostępnimy Państwu nową odsłonę aplikacji mobilnej BSGo (dawny mToken Asseco MAA).
Od w/w daty aplikacja zyska szeroką gamę nowych funkcjonalności, z czego najważniejsze z nich to:
Tych z Państwa, którzy aktualnie korzystają z aplikacji BSGo informujemy, że podczas pierwszego uruchomienia aplikacji po wskazanej wyżej dacie, Klient zostanie poinformowany o konieczności wyboru zakresu funkcjonalnego aplikacji BSGo. Możliwe do wyboru będą dwa scenariusze (pierwszy z nich jest podpowiadany domyślnie):
Ponadto pragniemy poinformować, iż dla zleceń realizowanych przy użyciu aplikacji mobilnej zdefiniowano domyślny limit kwotowy (jednorazowej operacji oraz dzienny) w wysokości 1 000 PLN. Jeżeli w chwili obecnej posiadali Państwo limit niższy niż 1 000 PLN, wówczas system uwzględni tę niższą wartość limitu jako obowiązującą.
Wszystkich Państwa, którzy jeszcze nie posiadają zainstalowanej i skonfigurowanej aplikacji mobilnej BSGo, zachęcamy do jej pobrania oraz zgłoszenia się do dowolnego oddziału Banku w celu zmiany środka autoryzacji.
Poniżej zamieszczamy opracowane dla Państwa filmy instruktażowe oraz obowiązującą instrukcję obsługi.
17 85 91 400
828 828 828
Bank Spółdzielczy w Niechobrzu z siedzibą w Niechobrzu, 36-047 Niechobrz 118, tel. 17 859 14 00, którego akta rejestrowe są przechowywane w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisanym do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS-0000124127, NIP: 813-02-69-006, REGON: 000507495, Kod SWIFT: POLUPLPR