Przejdź do głównej treści
  • BLIK

    BLIK

    Szanowni Państwo,

    Miło jest nam poinformować, iż uruchomiliśmy dla Państwa nową usługę mobilnych płatności BLIK.

    Co to jest BLIK?

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.

    Kto może korzystać z BLIKA?

    Z usługi mogą korzystać Klienci posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Niechobrzu lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają aktywny dostęp do systemu bankowości internetowej
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo

    Dzięki usłudze BLIK możesz

    szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    dokonać przelewu na telefon --> LINK

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do aplikacji mobilnej BSGo wybierając kolejno z dolnego paska zakładek: Więcej --> Ustawienia --> Ustawienia BLIK --> Limity BLIK.

    Taką zmianę zgłosisz również w dowolnej placówce Banku.

    W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

     

    domyślny

    maksymalny

    Wypłata gotówki

    1 000 zł

    5 000 zł

    Płatności w sklepach

    1 000 zł

    5 000 zł

    Płatności w Internecie

    1 000 zł

    5 000 zł

    Przydatne informacje

    Jak aktywować BLIKA?

    Zaloguj się do aplikacji mobilnej BSGo.

    1. W dolnym pasku zakładek wybierz zakładkę BLIK
    2. W celu uruchomienia usługi BLIK należy zapoznać się i zaakceptować Regulamin korzystania z usługi BLIK, a następnie nacisnąć suwak aktywacji usługi BLIK zlokalizowany w górnej części ekranu
    3. Jeżeli posiadasz więcej niż jeden rachunek w naszym Banku, możesz zdecydować ktory z nich będzie używany do transakcji BLIK. Rachunek wybierzesz wygodnie w aplikacji BSGo uruchamiając kolejno: Więcej --> Ustawienia --> Ustawienia BLIK
    4. Jeżeli chcesz dokonać zmiany limitów transakcji BLIK zrobisz to również w wygodny sposób w aplikacji BSGo. W aplikacji należy wybrać kolejno zakładkę Więcej --> Ustawienia --> Ustawienia BLIK --> Limity BLIK
    5. Dodatkowo możesz również uruchomić wygodne i szybkie płatności bez kodu PIN oraz włączyć prezentowanie dostępnych środków na rachunku obok kodu BLIK. Wszystko to zrobisz w aplikacji BSGo według ścieżki: Więcej --> Ustawienia --> Ustawienia BLIK
    6. Zacznij korzystać z BLIKA!

    W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji mobilnej BSGo oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami, a w przypadu wystąpienia problemów skontaktuj się z pracownikami Banku poprzez naszą Infolinię.

    BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

    Płatności w sklepach lub w Internecie:

    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    5. To już wszystko - zakupy opłacone

    Wypłata gotówki z bankomatu (dotyczy bankomatów posiadających funkcję wypłaty BLIK)*:

    1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    3. Podaj kwotę transakcji
    4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
    5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    7. Wypłata dokonana

    *Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM
    • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo
    • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe
    • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo.

      Pamiętaj, że aplikację BSGo możesz zablokować samodzielnie dzwoniąc na Infolinię Banku!
    Infolinia:

    17 85 91 400

    Zastrzeganie kart:

    828 828 828

    Bank Spółdzielczy w Niechobrzu z siedzibą w Niechobrzu, 36-047 Niechobrz 118, tel. 17 859 14 00, którego akta rejestrowe są przechowywane w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisanym do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS-0000124127, NIP: 813-02-69-006, REGON: 000507495, Kod SWIFT: POLUPLPR