BLIK
Szanowni Państwo,
Miło jest nam poinformować, iż uruchomiliśmy dla Państwa nową usługę mobilnych płatności BLIK.
Co to jest BLIK?
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Niechobrzu lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
- posiadają aktywny dostęp do systemu bankowości internetowej
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo
Dzięki usłudze BLIK możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
- dokonać przelewu na telefon --> LINK
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do aplikacji mobilnej BSGo wybierając kolejno z dolnego paska zakładek: Więcej --> Ustawienia --> Ustawienia BLIK --> Limity BLIK.
Taką zmianę zgłosisz również w dowolnej placówce Banku.
W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK
domyślny |
maksymalny |
|
Wypłata gotówki |
1 000 zł |
5 000 zł |
Płatności w sklepach |
1 000 zł |
5 000 zł |
Płatności w Internecie |
1 000 zł |
5 000 zł |
Jak aktywować BLIKA?
Zaloguj się do aplikacji mobilnej BSGo.
- W dolnym pasku zakładek wybierz zakładkę BLIK
- W celu uruchomienia usługi BLIK należy zapoznać się i zaakceptować Regulamin korzystania z usługi BLIK, a następnie nacisnąć suwak aktywacji usługi BLIK zlokalizowany w górnej części ekranu
- Jeżeli posiadasz więcej niż jeden rachunek w naszym Banku, możesz zdecydować ktory z nich będzie używany do transakcji BLIK. Rachunek wybierzesz wygodnie w aplikacji BSGo uruchamiając kolejno: Więcej --> Ustawienia --> Ustawienia BLIK
- Jeżeli chcesz dokonać zmiany limitów transakcji BLIK zrobisz to również w wygodny sposób w aplikacji BSGo. W aplikacji należy wybrać kolejno zakładkę Więcej --> Ustawienia --> Ustawienia BLIK --> Limity BLIK
- Dodatkowo możesz również uruchomić wygodne i szybkie płatności bez kodu PIN oraz włączyć prezentowanie dostępnych środków na rachunku obok kodu BLIK. Wszystko to zrobisz w aplikacji BSGo według ścieżki: Więcej --> Ustawienia --> Ustawienia BLIK
- Zacznij korzystać z BLIKA!
W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji mobilnej BSGo oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami, a w przypadu wystąpienia problemów skontaktuj się z pracownikami Banku poprzez naszą Infolinię.
BLIK – płać i wypłacaj wygodnie
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- To już wszystko - zakupy opłacone
Wypłata gotówki z bankomatu (dotyczy bankomatów posiadających funkcję wypłaty BLIK)*:
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- Podaj kwotę transakcji
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo.
Pamiętaj, że aplikację BSGo możesz zablokować samodzielnie dzwoniąc na Infolinię Banku!