Karta VISA Business Debetowa
Dla wszystkich Posiadaczy rachunków bieżących i pomocniczych posiadamy prestiżową, międzynarodową kartę płatniczą VISA Business Debetowa. Dzięki ogromnej liczbie placówek handlowo-usługowych oraz bankomatów akceptujących karty Visa, tak w Polsce jak i na całym świecie, karta VISA Business Debetowa, jest wygodnym instrumentem dostępu do środków zgromadzonych na rachunku bieżącym.
Korzyści:
✅wygoda i bezpieczeństwo pracowników - dzięki możliwości wydania dowolnej liczby kart do rachunku, pracownicy podczas podróży służbowych mogą pokrywać koszty hotelu, transportu, itp. - nie są narażeni na utratę gotówki
✅łatwa kontrola wydatków pracowników
✅eliminacja zaliczek dla pracowników
✅łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki szerokiej sieci ok. 6 500 bankomatów bez prowizji
✅szybkość – aktualizacja salda on line
✅dokonywanie transakcji w internecie
✅bezpieczeństwo - korzystając z kart płatniczych klient unika konieczności noszenia przy sobie większych kwot pieniędzy i nie naraża się na ich utratę
✅możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty
Cechy karty VISA Business Debetowa:
✅zasady rozliczenia - karta on-line
✅liczba kart - dowolna liczba kart do rachunku, przy czym dla jednego Posiadacza rachunku/Użytkownika karty może być wydana jedna karta danego typu
✅okres ważności - 3 lata
✅typ karty - płaska
✅dzienne limity: możliwość indywidualnego określenia wysokości limitów
✅maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki – 30 000 zł
✅maksymalny dzienny limit dla opecacji platniczych – 50 000 zł
✅transakcje internetowe - dzienny limit transakcji internetowych do do wysokości dziennego limitu transakcji bezgotówkowych
Jeżeli karta płatnicza zostanie utracona (zagubiona, bądź ukradziona) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:
🔴telefonicznie pod numerami: 86 215 50 50, 828 828 828
🔴w dowolnym centrum Visa
🔴osobiście lub telefonicznie w Banku, który wydał kartę
🔴osobiście w dowolnej jednostce Banku wydającej karty VISA lub innym Banku uczestniczącym w systemie VISA, co jest równoznaczne
z zastrzeżeniem karty do końca okresu jej ważności
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Użytkownik karty ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę, w terminie do
7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.