Gwarancja bankowa jest jednostronnym zobowiązaniem Banku do zapłacenia określonej kwoty w przypadku gdyby Klient Banku nie wywiązał się ze swojego zobowiązania. Udzielona gwarancja może zabezpieczać spłatę całości lub części zobowiązania.
Zależnie od przedmiotu umowy lub kontraktu zawartego między kontrahentami handlowymi, Bank Spółdzielczy w Niechobrzu udziela, w szczególności następujących gwarancji bankowych:
36-047 Niechobrz 118
tel. 17 859 14 18
email:
adres skrzynki do doręczeń elektronicznych:
AE:PL-85201-93303-IVHWD-26
godziny otwarcia:
od poniedziałku do piątku 07:30 - 15:00
NIP: 813-02-69-006
REGON: 000507495
KRS: 0000124127
tel. 17 859 14 00
Infolinia czynna w godzinach:
od poniedziałku do piątku 07:30 - 15:30
Niechobrz 118, 36-047 Niechobrz
tel. (17) 859 14 00
Obsługa Klienta: 7:30–15:00
wpłatomat / bankomat 24h
ul. Suszyckich 6, 36-040 Boguchwała
tel. (17) 871 17 92
Obsługa Klienta: 8:30–15:30
wpłatomat / bankomat 24h
Dom Ludowy w Zgłobniu, 36-046 Zgłobień 77
tel. (17) 871 60 97
Obsługa Klienta: 7:30–15:00
bankomat 24h
Kielanówka 35/1, 35-106 Rzeszów
tel. (17) 740 10 44
Obsługa Klienta: Wtorek, Czwartek: 8:00–12:00
Poniedziałek, Środa, Piątek: nieczynne
wpłatomat / bankomat 24h
17 85 91 400
828 828 828
Bank Spółdzielczy w Niechobrzu z siedzibą w Niechobrzu, 36-047 Niechobrz 118, tel. 17 859 14 00, którego akta rejestrowe są przechowywane w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisanym do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS-0000124127, NIP: 813-02-69-006, REGON: 000507495, Kod SWIFT: POLUPLPR