Przejdź do głównej treści
  • Podstawowy Rachunek Płatniczy (PRP)

    Podstawowy Rachunek Płatniczy (PRP)

    Podstawowy rachunek płatniczy w walucie PLN przeznaczony jest dla konsumentów, którzy nie posiadają innego rachunku płatniczego w walucie polskiej, prowadzonego przez dostawcę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, który umożliwia wykonywanie transakcji przewidzianych dla rachunku podstawowego.

    Rachunek PRP umożliwia:

    • wykonanie podstawowych, najbardziej popularnych usług płatniczych (w tym dokonywanie płatności internetowych)
    • dokonywanie wpłat środków pieniężnych na rachunek
    • dokonywanie wypłat gotówki z rachunku na terytorium któregokolwiek państwa członkowskiego (w bankomacie lub w placówce Banku, lub przy użyciu terminala płatniczego - jeżeli konsument wyrazi wolę zawarcia umowy również w zakresie usługi umożliwiającej takie wypłaty)
    • wykonywanie na terytorium państw członkowskich transakcji płatniczych, w szczególności w urządzeniach akceptujących instrumenty płatnicze, placówce dostawcy, lub za pośrednictwem środków elektronicznego dostępu do rachunku, a także bez fizycznego wykorzystania karty
    • otrzymywanie wpływów z tytułu dochodów lub świadczeń
    • opłacanie rachunków, nabywanie towarów i usług (także przez Internet), w tym za pośrednictwem polecenia zapłaty, polecenia przelewu oraz za pomocą karty płatniczej (z wyłączeniem kart kredytowych)

    Podstawowy rachunek płatniczy (PRP) jest nieoprocentowany i nie mogą być z nim powiązane żadne produkty kredytowe. Konsument posiadający rachunek PRP będzie mógł dokonywać transakcji kartami płatniczymi, z wyjątkiem transakcji dokonywanych kartami kredytowymi.

    Szczegółowe zasady dostępu do podstawowego rachunku płatniczego określają przepisy Rozdziału 7 (art. 59ia-59ih) ustawy o usługach płatniczych z dnia 19 sierpnia 2011r.

    Sekretariat

    36-047 Niechobrz 118
    tel. 17 859 14 18
    email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych:
    AE:PL-85201-93303-IVHWD-26

    godziny otwarcia:
    od poniedziałku do piątku 07:30 - 15:00

    NIP: 813-02-69-006
    REGON: 000507495
    KRS: 0000124127

    Infolinia

    tel. 17 859 14 00
    Infolinia czynna w godzinach:
    od poniedziałku do piątku 07:30 - 15:30

    Centrala Banku w Niechobrzu

    Niechobrz 118, 36-047 Niechobrz
    tel. (17) 859 14 00

    Obsługa Klienta: 7:30–15:00
    wpłatomat / bankomat 24h

    Filia w Boguchwale

    ul. Suszyckich 6, 36-040 Boguchwała
    tel. (17) 871 17 92

    Obsługa Klienta: 8:30–15:30
    wpłatomat / bankomat 24h

    Ekspozytura w Zgłobniu

    Dom Ludowy w Zgłobniu, 36-046 Zgłobień 77
    tel. (17) 871 60 97

    Obsługa Klienta: 7:30–15:00
    bankomat 24h

    Oddział w Kielanówce

    Kielanówka 35/1, 35-106 Rzeszów
    tel. (17) 740 10 44

    Obsługa Klienta: Wtorek, Czwartek: 8:00–12:00
    Poniedziałek, Środa, Piątek: nieczynne

    wpłatomat / bankomat 24h

    Infolinia:

    17 85 91 400

    Zastrzeganie kart:

    828 828 828

    Bank Spółdzielczy w Niechobrzu z siedzibą w Niechobrzu, 36-047 Niechobrz 118, tel. 17 859 14 00, którego akta rejestrowe są przechowywane w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisanym do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS-0000124127, NIP: 813-02-69-006, REGON: 000507495, Kod SWIFT: POLUPLPR