Przejdź do głównej treści
  • Garmin Pay

    Garmin Pay

    Garmin Pay – płać za zakupy zegarkiem

    Usługa Garmin Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas przejażdżki, Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów wyłącznie przy użyciu zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu.

    Co to jest Garmin Pay?

    Garmin Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych realizowanych zegarkiem Garmin, po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki usłudze, płacąc zegarkiem, możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.
    Usługa Garmin Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych, w tym z kartami Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

     

    Obsługa usługi Garmin Pay 

    Przykładowe modele zegarków Garmin z funkcją Garmin Pay.

    Kliknij i sprawdź jakich urządzeń Garmin można używać do dokonywania płatności

    Przydatne informacje

    Jak zacząć korzystać z usługi?  
    • Pobierz aplikację Garmin Connect  na telefon z systemem Android lub iOS.
    • W aplikacji Garmin Connect Mobile wyszukaj swój zegarek i połącz go z aplikacją używając przycisku „synchronizuj”.
      W aplikacji wybierz opcję Garmin Pay, a następnie Utwórz portfel.
    • Dodaj kartę, wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi.
    • Potwierdź dodanie karty kodem SMS.
    Szybka i łatwa obsługa, czyli jak płacić zegarkiem z Garmin Pay?

    Wystarczą dwa kroki, aby uzyskać dostęp do usługi:

    1. Na zegarku wybierz portfel – naciśnij i przytrzymaj przycisk akcji/menu i wybierz ikonę portfela.
    2. Wpisz 4-cyfrowe hasło i przyłóż zegarek do terminala.

    To wszystko. Nie trzeba wyjmować telefonu, karty ani pieniędzy.

    Płać bez obaw z Garmin Pay - prywatność i zabezpieczenia

    Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika, wykorzystując przypisane do danego zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy użytkownik dokonuje płatności. Numer posiadanej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Garmin. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

    Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
    1. Które karty mogę dodać do usług?
      Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego
    2. Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Garmin Pay?
      Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
      Szukaj miejsc oznaczonych logo: 
    3. Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?
      Tak. Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.
    4. Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
      Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.
    5. Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?
      Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.
    6. Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?
      Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

    Sekretariat

    36-047 Niechobrz 118
    tel. 17 859 14 18
    email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych:
    AE:PL-85201-93303-IVHWD-26

    godziny otwarcia:
    od poniedziałku do piątku 07:30 - 15:00

    NIP: 813-02-69-006
    REGON: 000507495
    KRS: 0000124127

    Infolinia

    tel. 17 859 14 00
    Infolinia czynna w godzinach:
    od poniedziałku do piątku 07:30 - 15:30

    Centrala Banku w Niechobrzu

    Niechobrz 118, 36-047 Niechobrz
    tel. (17) 859 14 00

    Obsługa Klienta: 7:30–15:00
    wpłatomat / bankomat 24h

    Filia w Boguchwale

    ul. Suszyckich 6, 36-040 Boguchwała
    tel. (17) 871 17 92

    Obsługa Klienta: 8:30–15:30
    wpłatomat / bankomat 24h

    Ekspozytura w Zgłobniu

    Dom Ludowy w Zgłobniu, 36-046 Zgłobień 77
    tel. (17) 871 60 97

    Obsługa Klienta: 7:30–15:00
    bankomat 24h

    Oddział w Kielanówce

    Kielanówka 35/1, 35-106 Rzeszów
    tel. (17) 740 10 44

    Obsługa Klienta: Wtorek, Czwartek: 8:00–12:00
    Poniedziałek, Środa, Piątek: nieczynne

    wpłatomat / bankomat 24h

    Infolinia:

    17 85 91 400

    Zastrzeganie kart:

    828 828 828

    Bank Spółdzielczy w Niechobrzu z siedzibą w Niechobrzu, 36-047 Niechobrz 118, tel. 17 859 14 00, którego akta rejestrowe są przechowywane w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisanym do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS-0000124127, NIP: 813-02-69-006, REGON: 000507495, Kod SWIFT: POLUPLPR