Przejdź do głównej treści
  • Fitbit Pay

    Fitbit Pay

    Fitbit Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych, która umożliwia klientom dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.

    Usługa Fitbit Pay działa z kartami kredytowymi i debetowymi Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.

     

    Jakie modele zegarków obsługują funkcję Fitbit Pay?

    Z płatności Fitbit Pay możesz korzystać na urządzeniach: Fitbit Versa 2, Fitbit Versa 2 Special Edition, Fitbit Charge 3 Special Edition, Fitbit Ionic.

    Tutaj znajdziesz aktualną listę urządzeń

    Jak zacząć korzystać z usługi?

    Aby rozpocząć korzystanie z usługi:

    • Pobierz najnowszą wersję aplikacji Fitbit na smartfona
    • Upewnij się, że zegarek Fitbit jest naładowany
    • Otwórz aplikację Fitbit na swoim telefonie i przejdź do ustawień zegarka
    • Stuknij Fitbit Wallet i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać kartę
    • Jeśli nie utworzyłeś wcześniej kodu PIN dla swojego zegarka, zostaniesz poproszony o jego ustawienie
    • Wprowadź dane swojej karty
    • Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin
    • Wprowadź kod uwierzytelniający, który otrzymasz w formie SMS na swój numer telefonu komórkowego, zarejestrowany w naszym systemie.

    Przydatne informacje

    Jak mogę dokonać płatności za pomocą Fitbit Pay?

    Aby zapłacić zegarkiem:

    • Naciśnij i przytrzymaj lewy przycisk na zegarku przez 2 sekundy. Przesuń palcem do ekranu płatności, jeśli nie jest wyświetlany
    • Jeśli pojawi się monit, wprowadź 4-cyfrowy kod PIN zegarka. Twoja domyślna karta pojawi się na ekranie
    • Aby zapłacić domyślną kartą, przytrzymaj nadgarstek w pobliżu terminala płatniczego
    • Gdy płatność się powiedzie, zegarek wibruje, a na ekranie pojawi się potwierdzenie
    Bezpieczeństwo
    • Korzystanie z Fitbit Pay jest bezpieczniejsze niż używanie tradycyjnej karty kredytowej lub debetowej
    • Każda transakcja Fitbit Pay wymaga użycia osobistego 4-cyfrowego kodu PIN w celu dodatkowej ochrony
    • Numer Twojej karty i tożsamość nie są udostępniane sprzedawcy, a rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na Twoim urządzeniu – zamiast tego używany jest unikalny numer tokena
    Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
    1. Które karty mogę dodać do usług?
      Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego
    2. Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Fitbit Pay?
      Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
      Szukaj miejsc oznaczonych logo: 
    3. Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?
      Tak. Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.
    4. Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
      Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.
    5. Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?
      Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.
    6. Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?
      Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

    Sekretariat

    36-047 Niechobrz 118
    tel. 17 859 14 18
    email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych:
    AE:PL-85201-93303-IVHWD-26

    godziny otwarcia:
    od poniedziałku do piątku 07:30 - 15:00

    NIP: 813-02-69-006
    REGON: 000507495
    KRS: 0000124127

    Infolinia

    tel. 17 859 14 00
    Infolinia czynna w godzinach:
    od poniedziałku do piątku 07:30 - 15:30

    Centrala Banku w Niechobrzu

    Niechobrz 118, 36-047 Niechobrz
    tel. (17) 859 14 00

    Obsługa Klienta: 7:30–15:00
    wpłatomat / bankomat 24h

    Filia w Boguchwale

    ul. Suszyckich 6, 36-040 Boguchwała
    tel. (17) 871 17 92

    Obsługa Klienta: 8:30–15:30
    wpłatomat / bankomat 24h

    Ekspozytura w Zgłobniu

    Dom Ludowy w Zgłobniu, 36-046 Zgłobień 77
    tel. (17) 871 60 97

    Obsługa Klienta: 7:30–15:00
    bankomat 24h

    Oddział w Kielanówce

    Kielanówka 35/1, 35-106 Rzeszów
    tel. (17) 740 10 44

    Obsługa Klienta: Wtorek, Czwartek: 8:00–12:00
    Poniedziałek, Środa, Piątek: nieczynne

    wpłatomat / bankomat 24h

    Infolinia:

    17 85 91 400

    Zastrzeganie kart:

    828 828 828

    Bank Spółdzielczy w Niechobrzu z siedzibą w Niechobrzu, 36-047 Niechobrz 118, tel. 17 859 14 00, którego akta rejestrowe są przechowywane w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisanym do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS-0000124127, NIP: 813-02-69-006, REGON: 000507495, Kod SWIFT: POLUPLPR