Przejdź do głównej treści

BLIK

Szanowni Państwo,

Miło jest nam poinformować, iż uruchomiliśmy dla Państwa nową usługę mobilnych płatności BLIK.

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Niechobrzu lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają aktywny dostęp do systemu bankowości internetowej
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • dokonać przelewu na telefon --> LINK

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do aplikacji mobilnej BSGo wybierając kolejno z dolnego paska zakładek: Więcej --> Ustawienia --> Ustawienia BLIK --> Limity BLIK.

Taką zmianę zgłosisz również w dowolnej placówce Banku.

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

domyślny

maksymalny

Wypłata gotówki

1 000 zł

5 000 zł

Płatności w sklepach

1 000 zł

5 000 zł

Płatności w Internecie

1 000 zł

5 000 zł

Jak aktywować BLIKA?

Zaloguj się do aplikacji mobilnej BSGo.

  1. W dolnym pasku zakładek wybierz zakładkę BLIK
  2. W celu uruchomienia usługi BLIK należy zapoznać się i zaakceptować Regulamin korzystania z usługi BLIK, a następnie nacisnąć suwak aktywacji usługi BLIK zlokalizowany w górnej części ekranu
  3. Jeżeli posiadasz więcej niż jeden rachunek w naszym Banku, możesz zdecydować ktory z nich będzie używany do transakcji BLIK. Rachunek wybierzesz wygodnie w aplikacji BSGo uruchamiając kolejno: Więcej --> Ustawienia --> Ustawienia BLIK
  4. Jeżeli chcesz dokonać zmiany limitów transakcji BLIK zrobisz to również w wygodny sposób w aplikacji BSGo. W aplikacji należy wybrać kolejno zakładkę Więcej --> Ustawienia --> Ustawienia BLIK --> Limity BLIK
  5. Dodatkowo możesz również uruchomić wygodne i szybkie płatności bez kodu PIN oraz włączyć prezentowanie dostępnych środków na rachunku obok kodu BLIK. Wszystko to zrobisz w aplikacji BSGo według ścieżki: Więcej --> Ustawienia --> Ustawienia BLIK
  6. Zacznij korzystać z BLIKA!

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji mobilnej BSGo oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami, a w przypadu wystąpienia problemów skontaktuj się z pracownikami Banku poprzez naszą Infolinię.

 

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu (dotyczy bankomatów posiadających funkcję wypłaty BLIK)*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  3. Podaj kwotę transakcji
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
  5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  7. Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo.

    Pamiętaj, że aplikację BSGo możesz zablokować samodzielnie dzwoniąc na Infolinię Banku!

Bank Spółdzielczy w Niechobrzu z siedzibą w Niechobrzu, 36-047 Niechobrz 118, tel. 17 859 14 00, którego akta rejestrowe są przechowywane w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisanym do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS-0000124127, NIP: 813-02-69-006, REGON: 000507495, Kod SWIFT: POLUPLPR