Przejdź do głównej treści

Szanowni Klienci,

uprzejmie informujemy, że nowe wnioski o wypłatę świadczenia 500+ są dostępne w systemie bankowości internetowej od 1 lutego 2021r.

Przypominamy, że zmianie ulegają zasady składania wniosków. Do tej pory rodzice dzieci, którzy już pobierali świadczenie 500+ nie musieli składać wniosków na kolejny okres świadczeniowy, ponieważ raz złożony wniosek był automatycznie odnawiany. Nowe przepisy wskazują, że prawo do pobierania świadczenia 500+ w 2021r. jest ustalane na czas od 1 czerwca 2021r. do 1 maja 2022r. Oznacza to, że aby otrzymać świadczenie w nowym okresie świadczeniowym trzeba złożyć nowy wniosek. W związku z tym, w przypadku kiedy wniosek składany jest drogą elektroniczną, dostępne są do wyboru dwa okresy świadczeniowe:

  • od 1 lipca 2019r. do 31 maja 2021r. (obecnie trwający okres świadczeniowy)

  • od 1 czerwca 2021r. do 31 maja 2022r. (nowy okres świadczeniowy)


Termin wypłaty świadczeń 500+ w roku 2021 zależy od tego, kiedy złożony zostanie wniosek:

  • Jeśli wniosek zostanie złożony do 30 kwietnia, wypłata świadczenia nastąpi do 30 czerwca

  • Jeżeli wniosek zostanie złożony od 1 do 31 maja, wypłata świadczenia nastąpi do 31 lipca

  • Jeżeli wniosek zostanie złożony od 1 do 30 czerwca, wypłata świadczenia nastąpi do 31 sierpnia

  • Jeżeli wniosek zostanie złożony od 1 do 31 lipca, wypłata świadczenia nastąpi do 30 września


Wnioski złożone do 30 czerwca zapewnią ciągłość otrzymywania świadczenia. Osoby, które złożą wnioski w terminie do 30 czerwca, otrzymają wyrównanie za okres od maja 2021 r. (koniec obecnego okresu świadczeniowego). Natomiast osoby, które wyślą wniosek od 1 lipca, nie dostaną wyrównania za maj.

Przydatne informacje

Sekretariat

36-047 Niechobrz 118
tel. 17 859 14 18
email: biurozarzadu@bsniechobrz.pl
adres skrzynki do doręczeń elektronicznych:
AE:PL-85201-93303-IVHWD-26

godziny otwarcia:
od poniedziałku do piątku 07:30 - 15:00

NIP: 813-02-69-006
REGON: 000507495
KRS: 0000124127

Infolinia

tel. 17 859 14 00
Infolinia czynna w godzinach:
od poniedziałku do piątku 07:30 - 15:30

Centrala Banku w Niechobrzu

Niechobrz 118, 36-047 Niechobrz
tel. (17) 859 14 00

Obsługa Klienta: 7:30–15:00
wpłatomat / bankomat 24h

Filia w Boguchwale

ul. Suszyckich 6, 36-040 Boguchwała
tel. (17) 871 17 92

Obsługa Klienta: 8:30–15:30
wpłatomat / bankomat 24h

Ekspozytura w Zgłobniu

Dom Ludowy w Zgłobniu, 36-046 Zgłobień 77
tel. (17) 871 60 97

Obsługa Klienta: 7:30–15:00
bankomat 24h

Oddział w Kielanówce

Kielanówka 35/1, 35-106 Rzeszów
tel. (17) 740 10 44

Obsługa Klienta: Wtorek, Czwartek: 8:00–12:00
Poniedziałek, Środa, Piątek: nieczynne

wpłatomat / bankomat 24h

Infolinia:

17 85 91 400

Zastrzeganie kart:

828 828 828

Bank Spółdzielczy w Niechobrzu z siedzibą w Niechobrzu, 36-047 Niechobrz 118, tel. 17 859 14 00, którego akta rejestrowe są przechowywane w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisanym do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS-0000124127, NIP: 813-02-69-006, REGON: 000507495, Kod SWIFT: POLUPLPR