WAŻNE INFORMACJE O BEZPIECZEŃSTWIE
Szanowny Kliencie,
Bank Spółdzielczy w Niechobrzu nigdy nie prosi Cię o:
✅autoryzację/zatwierdzenie ŻADNYCH operacji w systemie bankowości internetowej, których użytkownik samodzielnie nie zlecał,
✅weryfikację identyfikatora, hasła lub danych kart płatniczych telefonicznie w systemie bankowości internetowej oraz za pomocą wiadomości e-mail,
✅instalację dodatkowego oprogramowania (innego niż dedykowana aplikacja mobilna BSGo) wykorzystującego usługę zdalnego pulpitu (np. AnyDesk, TeamViewer, inne aplikacje),
✅potwierdzenie zmiany formatu rachunku podczas logowania się do systemie bankowości internetowej,
✅nie wymaga od klientów dodatkowego ubezpieczenia od realizowanych transakcji.
Wszelkie nietypowe komunikaty w systemie bankowości internetowej, nieprawidłowe działanie systemie bankowości internetowej bądź karty SIM (w przypadku, gdy autoryzacja transakcji zatwierdzana jest jednorazowym kodem SMS) należy bezzwłocznie zgłaszać:
✅telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 18:00 pod numerem telefonu: +48 17 859 14 00
✅bezpośrednio w placówce Banku Spółdzielczego w Niechobrzu
Szanowny Kliencie - bezwzględnie stosuj się do zasad bezpieczeństwa jakie publikuje Bank. Bądź świadomy zagrożeń i poznaj metody aby się przed nimi bronić.
W zakładce "BEZPIECZEŃSTWO" na naszej stronie internetowej na bieżąco publikujemy ważne komunikaty i zalecenia dotyczące bezpiecznego bankowania. Zachęcamy do zapoznania się
z opublikowanymi materiałami.