BANK SPÓŁDZIELCZY W OCZACH POLAKÓW

Niechobrz, dnia 21.03.2013 r.

Bank Spółdzielczy w oczach Polaków

Przyjazny, stabilny, uczciwy - to określenia ze ścisłej czołówki skojarzeń z terminem „bank spółdzielczy”. Aż 53% klientów poleci go swoim znajomym.

Badanie przeprowadzono w styczniu. Wzięli w nim udział losowo wybrani mieszkańcy Polski w wieku 15-65 lat, korzystający z usług bankowych. Banki Spółdzielcze okazały się dobrze znane. Spontanicznie wymieniło je 21,2% respondentów.

Marka BANK SPÓŁDZIELCZY ma wartość. Bankowości spółdzielczej przypisywane są takie cechy, jak: polskość (85,5%), długa tradycja (68,1%), dla każdego (67,9%), przyjazna (67,2%), budząca sympatię (62,5%), uczciwa (61,5%), godna zaufania (61,3%), stabilna (54,8%), profesjonalna (56,3%).

Atuty Banku Spółdzielczego :
1.

Bliski kontakt, przyjazny

Koncentracja na kliencie, osobista znajomość, brak anonimowości, przyjazne podejście i obsługa.

2.

Elementy oferty

Tanie kredyty, dobrze oprocentowane lokaty, niskie koszty prowadzenia konta.

3.

Tradycja, wiarygodność

Długa obecność na rynku zbudowała wiarygodność banków spółdzielczych, „brak afer”.

4.

Dostępność

Są blisko, w wielu małych miejscowościach.

5.

Polskość

Polskie pochodzenie kapitału bywa postrzegane jako mocna strona banków.

6.

Znajomość lokalnych potrzeb

Dopasowanie oferty do potrzeb klientów.

7.

Małe placówki

Wygodna obsługa, brak kolejek, przyjemna atmosfera „nie moloch”.

8.

Stabilność

Banki nie podejmują ryzykownych działań


Ponad połowa klientów banków spółdzielczych poleciłaby je znajomym.


print drukuj
Created by TelePoland 2005